Schema

 

Det är inte ofta jag måste kliva upp vid 05-tiden, men idag fick jag
göra det. Inte alls roligt, jag ville ligga kvar och snooza. Men upp
kom jag i alla fall, och nu sitter jag här.

 

08.00 ska vi ha juridikseminarium, spännande. Någon/några
basgrupper ska få redovisa om barnkonventionen och sedan
ska vi ha en diskussion om barnkonventionen. Min basgrupp kommer
argumentera för att vara emot barns rösträtt. Seminariumet
kommer ta två timmar, och efter det rast i drygt en timme.
Då hade jag tänkt passa på och hämta ut tentan, hihi. :) Sedan
ska jag träffa basgruppen någon timme och arbeta med redovisningen,
innan det är dags att åka hem och plugga..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0