Schema

 

Ja, som ni ser så är basgruppsarbete som jag ska syssla med hela dagen.
Vi ska fortsätta skriva fakta som vi har hittat och sedan kanske vi hinner
börja göra powerpointen. Det beror på hur mycket fakta det är kvar,
samt hur effektiva vi är. :) Jag vet inte hur länge vi ska arbeta men
vid 16-tiden borde jag vara hemma, får vi hoppas på.

 

Väl här hemma blir det matlagning och sedan ska jag sätta igång
och läsa föreläsningsanteckningar. Skönt att äntligen komma igång
med läsandet. Det är inte lika jobbigt som skrivandet, haha.  :)
Men ikväll ska jag sluta plugga kring 20-tiden har jag bestämt,
för lite ledig tid måste jag få.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0