Onsdag

Ursäkta den dåliga uppdateringen under gårdagen, men jag fann varken
tid eller ork till att blogga igår. Jag läste en bok och försökte koppla av
innan det blir hårdkörning på universitetet. Sedan åkte vi till Mediamarket
och kikade på vad som fanns. Jag kan ju säga att jag hittade både det
ena och det andra som jag skulle vilja ha, bland annat en ny bärbar
dator och en mobiltelefon. Men varifrån ska jag få pengarna? ;p
Så det får vänta ett tag till. Var förbi till ICA Maxi också, och därifrån
kom vi hem med två filmer, hihi.  :)



Idag blir det en rätt lugn dag, föreläsning i endast två timmar.
Efter det ska vi ha handledning så jag är väl hemma kring 16-tiden.
Undra när jag ska få mina böcker från Adlibris.. Jag börjar känna
mig lite smått stressad över att de inte ännu har kommit. Till nästa
moment ska jag fasiken beställa minst två veckor i förväg.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0