Onsdag

Igår blev det ingen uppdatering eftersom jag tentapluggade i stort
sett hela dagen. Jag var till universitetet någon timme för att lyssna
på en föreläsning, men det gav ingenting eftersom jag redan hade
läst det där i boken. Kvällen spenderades framför anteckningsblocket,
jag tentapluggade fram till klockan 22.00.



Idag är en ny dag men den kommer se likadan ut som igår -
plugg, plugg, plugg. Jag måste verkligen få in någonting idag i huvudet,
annars är det kört. Tentan är imorgon, om ganska precis 26 timmar
och det känns inte bra.  ;/ Nu vet ni vad jag ska göra denna dag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0