När lammen tystnar

Dagen på universitetet gick rätt bra, vi har arbetat med basgruppsarbetet
hela dagen. Jag trodde vi blev klara med juridik-uppgifterna igår, men
det var inte riktigt så. Idag har vi finslipat och nu är allting klart. Vi har
även kommit en bit på vår redovisning, dock inte börjat med powerpoint
ännu.  Men det är en dag imorgon också, så vi kanske kan börja då.

Här hemma har jag läst föreläsningsanteckningar två varv, och något
borde väl fastna i huvudet tycker jag. Var riktigt glad att jag kunde
alla välfärdsmodeller och deras "innehåll"/"kännetecken", vad man
nu ska kalla det. Men sen när älsklingen skulle förhöra mig på det
kunde jag inte alls lika mycket. Jag hatar när det blir blackout..



Nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall och sedan ska jag se tv.
När lammen tystnar visas just nu på 8:an, så tänkte se den filmen
en stund innan det är dags att nanna kudde.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sussi

Allstar det ligger i Umeå det då eller? Är det en finare resturang? Vad har du tenta i nu?



2010-10-20 @ 21:31:25
URL: http://sossiq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0