Måndag

Oj, igår blev det verkligen usel uppdatering. Det fanns varken tid eller
ork till att uppdatera, det var fullt upp hela dagen. Lämnade Norrbotten
vid 15-tiden och var hemma här i Umeå kring 19-tiden. Packa upp allt
från väskorna och sedan åkte vi till ICA för att veckohandla. Var hemma
igen vid 22-tiden, så det tog ett tag.



Idag hoppas jag att kvällen blir lite lugnare. Först ska jag spendera hela
dagen och eftermiddagen på universitetet, och när jag kommer hem blir
det middag. Efter det måste jag plugga, tentan närmar sig redan.
Var duktig igår i alla fall, jag läste två artiklar eller vad man ska säga,
några papper i alla fall som ingår i moment B. Men idag ska jag skriva
ned allt det som jag har markerat, då slipper jag bläddra i alla papper
sedan när jag väl börjar tentaplugga.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0