Lördag

Igårkväll blev det en riktig myskväll här hemma. Vi tittade på Idol
samtidigt som vi åt gurka och vitlöksdip, sedan slank det även ner
vindruvor. Gott! :) Efter Idol satte vi på en skräckfilm, Mirrors.
Dock var den inte speciellt läskig, utan det var mer spännande.
Men den var bra i alla fall, det är huvudsaken.



Idag har jag vaknat först 10.30. Jag lovade mig själv att sova
tills jag vaknade, och så blev det. Inget alarm som väckte mig, skönt.
Jag var visst trött efter tre veckors intensivt pluggande..  ;p
Nu sitter jag här och myser av min ledighet, ska bara ta det lugnt
hela dagen och göra det jag känner för. Är jag ledig så är jag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0