Handla

All snö som kom igårkväll/inatt är på väg att förvinna nu.. Det är slaskigt
värre ute, blä. Det var mysigt med snön så länge det varade får jag väl
säga. Nu har jag börjat längta till december, det är bara en julgran
och lite andra juldekorationer som ska köpas. Sedan får vintern
och julen komma.  :)

Jag har spenderat hela dagen framför anteckningsblocket, tentaplugg
som ni kanske förstår. Jag är rätt stolt över att jag har lyckats plugga
i sju timmar utan att tappa fokus. Några gånger har jag kikat ut genom
fönstret men för det mesta har jag fokuserat på pluggandet. Jag vill
verkligen klara denna tenta.



Nu ska vi snart till Ersboda för att göra ett besök på Coop, det blir
kanske ett besök på Willys också när vi ändå är där. När vi kommer
hem blir det mys i soffan framför någon film.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0