Godnatt

Efter en föreläsning om välfärdsstat och socialpolitik samt basgruppsarbete
är jag helt slut. Kom hem före 16.30 och sedan dess har jag pluggat.
Det har blivit att renskriva dagens föreläsning och därefter satte jag mig
ned för att läsa i boken Kalla det vad fan du vill. Var duktig och läste
ut den samt påbörjade skrivandet av läsloggen. Vet ni vad jag också
har hunnit med? Jag har sett Halvåtta hos mig, äntligen! :)

Nu känner jag att det är dags att hoppa till kojs. Jag ska upp 05.00
imorgon, så jag behöver all sömn jag kan få. Föreläsningen börjar
inte förrän 13.00, men basgruppen ska träffas redan 08.00. Behöver
jag säga att det kommer bli en lång dag?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0