Effektiv

Jäkla vad effektiv jag är! Sista maskinerna med tvätt snurrar för fullt just nu.
Jag har dessutom skrivit det där brevet som jag har tänkt göra i tre veckor.
Sedan har jag även gått igenom schemat för moment B, och det är ganska
lugnt. Dock kommer vi behöva arbeta med basgruppen mycket eftersom
det är mycket man ska göra. Men den schemalagda tiden är bra, bara
en dag som är 9-17 än så länge.



Nu ska jag gå ner i tvättstugan, och sedan ska jag sätta mig i soffan och
läsa en bok. Vilken det blir vet jag inte ännu.. Har ju som några stycken
att välja bland.  :) Sedan ska jag ställa mig i köket och göra tacopaj,
men det blir senare under eftermiddagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: fanny

Ja okej :) Ja men det förstår man ju :)

2010-10-03 @ 15:36:08
URL: http://fannylofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0