Effektiv

Jag måste nästan ge en eloge till mig själv, haha. Jag har varit riktigt
effektiv denna söndag, från morgon och fram till nu. Men än är
dagen inte slut, det är några timmar kvar innan det är dags att sova.

Morgonen började med en dusch och det behövdes verkligen, jag blev
genast mycket piggare. Sedan har jag sprungit i tvättstugan samtidigt
som jag har tentapluggat. Det är så sjukt mycket som man ska få in
i hjärnan, så allting blir bara en enda röra. Men jag märker att litegrann
kan jag i alla fall, så jag får fortsätta kämpa. Jag har pluggat i nästan
sju timmar denna dag, så nu får det räcka för idag.



Nu måste jag läsa igenom papprena om barnkonventionen inför
morgondagens juridikseminarium. Sedan ska jag bänka mig framför
tv:n och där tänker jag sitta tills det är dags att sova.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0