Effektiv

Jäkla, jag tror aldrig jag har tvättat så mycket som idag, haha.
Nu är allting tvättat i alla fall, så vi behöver inte ha tvättid imorgon.
Skönt. Då blir det en pluggdag imorgon istället plus att det
ska dammsugas.



Mellan turerna ner i tvättstugan har jag pluggat en del. Dock är
det lika mycket kvar att göra - minst. Ska skriva ned lite av det
jag har markerat före middagen. Sedan ska gårdagens föreläsning
renskrivas och efter det ska jag vara ledig resten av kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rackarbiatch, En Riktig BITCH

svar Nice :D

Jag gör inte så mkt :)

2010-10-16 @ 21:14:37
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0