Dagen

Det har varit en tuff dag på universitetet idag måste jag erkänna.
Jag har försökt ta mig igenom en 30 sidor lång vetenskaplig artikel -
som dessutom var på engelska. Det var i princip omöjligt och jag
förstår inte ett skvatt, men jag har gjort ett försök i alla fall.
Det är bättre än att inte ens försöka, så jag får se det positivt.  :b
Föreläsningen som vi hade under eftermiddagen om globaliseringen
och internationaliseringens konsekvenser var faktiskt intressant.
Det pratades om fattigdom, migration och så vidare så tre timmar
gick fort.

När jag kom hem gjorde vi supergoda köttfärspiroger, yummie!
Hade i lite allt möjligt och resultatet blev riktigt bra. Det bästa av allt
är att det lämnades flera stycken som jag kan ha till matlåda.  ;)
Jag har även hämtat ut ett paket från Adlibris, så nu har jag två
böcker i alla fall till detta moment. Resten kommer nog imorgon
eller på måndag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0