Allstar

Idag har det verkligen varit fredagsmys för min del - bästa fredagen
på evigheter. Jag och älsklingen har spenderat kvällen på Allstar
för att fira fyra år tillsammans. Fast det blev lite i förtid, för det är
först på måndag som vi har varit tillsammans fyra år.  :)



Precis som förra gången jag var på Allstar (med BF3 i våras) så åt
jag Classic entrecote. Gott! Vad sägs om entrecote, pommes frites,
lökringar, tomat, majskolv, haricot verts och vitlökssmör? Underbart
säger jag, hihi.  :)

Jag har dessutom sett den kändaste bloggaren här i Umeå.
Vet ni vem jag menar? Foki såklart! Bara för någon dag sedan satt
jag och funderade på ifall jag någongång kommer se henne här
eftersom vi bor i samma stad, och ikväll hände det.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rackarbiatch, En Riktig BITCH

fett gott det ser ut :D

svar va händer? :)

2010-10-15 @ 21:57:25
URL: http://rackarbiatch.com
Postat av: liindblaadsds

han va grymt bra idag ! vilken röst !!

2010-10-15 @ 23:26:55
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Louise

Lökringarna kan man tabort annars såg de riktigt smaskigt ut! :D

O grattis i förskott till er då =)



sv: eftersom ja inte har så mycket i skolan, ja gör ju tempot själv, vi har inga prov heller. Så kan ju ja jobba, dock vill ja arbeta inom vården, men de är väldigt stränga och påstår att de klarar sig på sina utbildade vikarier, dom som jobbar där har ingen utbildning =) Så nu har ja satt min sista fot där:P

2010-10-16 @ 10:22:07
URL: http://louiseberglund.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0