Tisdag

Som ni kanske har märkt så är det dålig uppdatering alltid inför en tenta.
Denna tenta kommer inte vara ett undantag kan jag säga. Därför blev
det dålig uppdatering igår - jag hade fullt upp med att plugga. Visserligen
pluggade jag bara tre timmar, men litegrann fastnade i huvudet i alla fall.
Idag ska jag fortsätta kämpa med pluggandet, fick lite motivation när
jag märkte att vissa saker fastnade.



Ni får ursäkta ifall vissa ord skrivs ihop, vår mellanslags-knapp är trasig.
Så ibland fastnar den och gör jättemånga mellanrum, och ibland vill den
inte göra något. Jobbigt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0