Tisdag

Igår hade jag och älsklingen fullt upp hela eftermiddagen och kvällen.
Nu är alla möbler och prydnader tillbaka i vardagsrummet, puh.
Det är jättefint nu, hihi. Ser helt annorlunda ut med tapeter än
vita väggar, varmare liksom.  :) Bilder kommer senare idag.
Det var en riktigt bra måndagskväll, efter allt möblerande passade
vi på att slå på en film och mysa ner oss i soffan. Sedan var jag
i säng redan före 22-tiden, inte ofta det händer.



Idag blir det några timmar på universitetet, sedan ska jag hem
och ta det lugnt. Hade tänkt börja kika i någon bok till tentan,
för som ni vet så tar det länge när man ska läsa, markera och sedan
skriva ned det viktiga. Men det är så jag lär mig bäst, därför måste
jag göra så.  Hur lär ni er bäst?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0