Tidsinställt

Detta inlägg är tidsinställt.



Nu har jag varit på universitetet sedan 08.30 imorse, jobbigt värre.
Redovisningen är över, och nu har jag ledigt i hela fyra dagar.
Jäklar vad härligt! :) Ikväll ska jag inte göra någonting, bara vara.

Ser framemot morgondagen då mamma och moster kommer på
besök. Det ska bli riktigt roligt. Vi kommer ha fullt upp under de
dagar dem är här, hehe. Ska på en massa affärer och sedan ska
vi besöka släktingar både i Täfteå och i Nordmaling.  :)

Klockan är nu 17.00, vilket betyder att redovisningen är slut.
Jag är hemma kring 18-tiden om inte före också, beror på
när bussen går. Men nu är det helg i alla fall, fy vad skönt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0