Tentaresultat

Igår var det exakt tre veckor sedan vi skrev den andra tentan på
Socionomprogrammet. Om ni minns så skrev jag att tentan var
dålig, annorlunda och så där. Det var konstiga orelevanta frågor,
och jag trodde att jag skulle bli underkänd.

Så igår var det dags att gå upp till våning fyra och kika på
tentaresultatet. Jag var jättenervös, mycket värre än att se första
tentatesultatet. Vet ni vad jag möttes av på anslagstavlan?


Jaaaaaaaaaa!  :) VG!! Jag fick 27 poäng av 29 möjliga,
inte fy skam.  ;) Jag blev så jäkla glad, för jag har varit säker
på att bli underkänd. Men nu fick jag högsta betyg och endast
fel på en fråga, därav de två missade poängen. Nu har jag fått
VG på båda tentorna och jag måste säga att det känns kanon.  :)

Om någon undrar varför vi bara får VG även fast man bara har
två poäng ifrån fullpott, så är det för att MVG finns ej på Socionom-
programmet. Det är bara underkänt, godkänt och välgodkänt som
finns, vilket gör att gränsen för godkänt och välgodkänt är högre
än om man har med ett fjärde betyg - mycket välgodkänt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0