Stressigt

Jag har haft fullt upp denna dag. Först började dagen med tre timmars
föreläsning om ålderdomen. Det var ganska intressant så någonting borde
jag kunna använda till case-uppgiften om äldre. När jag kom hem blev
det lunch och sånt innan jag satte igång med pluggandet. Jag har läst
om medikalisering och skrivit ned viktiga saker ifrån det. Sedan hann
jag läsa ett kapitel i en bok också. Så litegrann hann jag under fem timmar.

Vår första individuella uppgift har vi förövrigt fått idag, spännande.
Dock kommer jag inte börja med den ännu eftersom jag vill fokusera
på tentan och läsa igenom böckerna samt skriva ned viktiga saker.
Men jag har planer på att läsa igenom case-uppgifterna under helgen
i alla fall, så kanske jag börjar så småning om med uppgifterna. De ska
vara inlämnade tredje januari, så vi har ett tag på oss..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0