Städning



Nu har vi ett skinande rent hem igen, härligt. Jag och älsklingen är ett
bra team, vi delar på städningen.  Jag dammsuger hela lägenheten och
han skurar, hihi. Så nu är mamma och moster välkomna på torsdag till
en skinande ren lägenhet.  :)

Snart ska vi sätta igång med matlagningen, och idag blir det pasta
med pastasås. Yummie! Sedan ska vi åka till Haga samt universitetet
innan vi åker hemåt igen. Jag har fullt upp hela eftermiddagen/kvällen,
först ut på vift och sedan träna inför morgondagen samt duscha och
sånt. Men vid 21-tiden ska jag ta det lugnt i alla fall, det har jag bestämt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Vad kul att höra från dig igen! Ser ut som allt flyter på bra för dig/er, duktig du är som hinner med att ta hand om ett hushåll och allt vad det innebär samtidigt som allt plugg. Tur att du verkar ha en så hjälpsam sambo!



Jag har väl kommit in i det rätt så bra nu tycker jag, har inte fått tillbaka min första tenta än så det är lite spänt. Nästa tenta är nästa fredag redan.



Går det bra i skolan för dig?

2010-11-02 @ 16:23:09
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0