Söndag

Återigen är det söndag. Det känns som att det är söndag var och
varannan dag. Sedan gick den här helgen otroligt snabbt, läskigt
snabbt faktiskt. Visst, söndagen har precis börjat, men den kommer
också springa iväg för det är fullt upp här hemma. Helgerna går
alltid snabbt, men denna helg har haft rekordet tror jag. Det var nyss
fredag eftermiddag och nu är det redan söndag.



Dagens planer är inte direkt roliga, men det är såna där "måsten".
12.00 har vi tvätt-tid, och samtidigt som det tvättas ska jag hinna
kika på torget (skylt-söndag som ni vet). Jag har även som mål
att försöka hinna plugga någon timme denna dag. Det behövs verkligen
eftersom tentan bara är en vecka bort..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0