Snökaos

Jag har aldrig tyckt om snö, inte när det är oväder i alla fall.
Nu är det riktigt snökaos här i Umeå, hemskt. Det var tur att jag
tog en tidigare buss än den jag brukar, denna var ändå 15 minuter sen.
Bussen kunde inte köra snabbare än 60 km/h för det var så mycket snö,
spårigt och så vidare. Ni skulle ha sett bilkön, den var från Strömpilen
och efter raksträckan så långt man såg. Alltså minst 1-2 kilometer lång
kö.   ;p

Jag har blivit rädd för snökaos efter alla år på Seskis. Livrädd efter
den gången då vi fastnade med bilen på bron p.g.a. snön. Då fick vi vänta
till nästa morgon och ta oss över då. Har en del läskiga minnen från
de där broarna, usch..

Så jag är näst intill livrädd när det blir snökaos, vill inte alls åka bil/buss då.
Men jag var ju så illa tvungen idag eftersom vi har föreläsning. Jag ska
erkänna - jag var rädd att åka buss idag eftersom det var alldeles vitt med
snörök, man såg i princip ingenting. Sedan blir det inte bättre när det
görs omkörningar men jag överlevde i alla fall.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

De snackade om snökaos här igår men nja, det skulle jag inte kalla det!



Sv: jo, det går bra med plugget. ja, jag läser bland annat en kurs i juridik! :)

2010-11-10 @ 11:44:23
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0