Schema

 

Jag känner både glädje och oro inför denna torsdag. Morgonen börjar
med en föreläsning som jag har väntat länge på - missbruk. Det är
bland annat därför jag har börjat på Socionomprogrammet, för att få
veta mer om missbruk, kriminologi, och sånt.  Jag har alltså höga
förväntningar på föreläsningen, tror att det blir jätteintressant.  :)
Sedan har jag tre timmars håltimme - där kommer oron in. Vi får
nämligen tentaresultaten idag, och jag är galet nervös. Tentan gick
inte bra så jag är förberedd på ett U, men vi ska hoppas på det bästa.
13.15 är sista föreläsningen för dagen, den ska handla om normalitet
och avvikelse. Sedan när klockan blir 16.00 är det dags att packa
ihop sakerna och åka hem. Behöver jag säga att jag kommer vara trött?

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nilma

Ååh hur gick tentan nu då? :D

2010-11-18 @ 18:39:15
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0