Schema

 

En föreläsning idag igen, får passa på att njuta för imorgon och på torsdag
är det heldag (08.15 - 16.00). Dagens föreläsning ska handla om
ungdomen, och är en del till case-uppgiften. Jag hoppas och tror att det
blir ganska intressant. Men mest förväntningar och längtan har jag till
torsdag och fredag, då det  är föreläsningar om missbruk.

Förövrigt denna dag då? Som jag nämnde i förra inlägget ska jag
plugga lite här hemma efter universitetsbesöket. På kvällen ska jag ha
ledigt och slöa framför tv:n, mysigt.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0