Schema

 

Dagens föreläsning börjar 09.15, och idag ska det handla om barndomen.
Då kanske jag har en fördel att jag har gått Barn- och Fritidsprogrammet? ;)
Vi får väl se. Jag tror, och hoppas, att föreläsningen blir intressant och
lätt att förstå.

 

När jag slutar vid 12-tiden ska jag till Mariedal och besöka Djurmagazinet.
Fiskarna har visst fått "vita prick-sjukan" igen så de behöver medicin.
Sedan ska jag hem och renskriva föreläsning och eventuellt läsa lite till
tentan. Igår var jag duktig och läste tjugo sidor, haha.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0