Schema

 

Denna vecka är verkligen introduktionsvecka, hihi. Det är lugnt hela veckan,
jag har redan avklarat halva veckan. Imorgon (onsdag) är sista dagen
för denna vecka som jag har skola. Skönt! :)

 

Men innan jag får långledigt så ska jag ha en föreläsning idag om
modernitet. Jag har inte en aning om vad den föreläsningen ska handla
om, men jag vet att rubriken är "Modernitet". Jag tänker på att allt är
så modernt idag, tekniken och så. Men jag tror inte riktigt det är det
som föreläsaren ska prata om, haha.

 

Skönt att sluta 12.00, då hinner jag hem lite tidigare än vanligt.
När jag kommer hem ska jag ta det lugnt en stund och sedan kika
i böcker inför tentan. Det gäller att börja i tid för tentan är om fyra veckor.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0