Schema

 

08.00 börjar jag med en introduktion inför det nya momentet
"Individer och grupper i utsatta livssituationer". Den är på
15 hp, så vi kommer hålla på med detta moment framtill
mitten av januari. Jag tror det kommer bli två intressanta
månader för vi ska arbeta med missbruk, kriminologi,
misshandel och sånt där. Detta moment kommer vara
fullsmockat med föreläsningar (i princip varje dag),
sedan är det en individuell uppgift samt basgruppsarbete.

 

Idag är det i alla fall Introduktion för momentet. Vi får veta
vad vi ska göra under momentet, vad som förväntas av oss,
hur uppgifterna ser ut och så vidare. Direkt efteråt har vi
en föreläsning om social kategorisering. Jag tror det var det
ämnet i alla fall, men är inte helt säker. Sedan kanske vi träffas
med basgruppen och pratar kring uppgifterna. Detta moment är
det förövrigt jag som ska vara basgruppssamordnare. Spännande.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0