Schema

 

Jag blev glad igårkväll när jag kikade igenom schemat, såg att vi
börjar 09.00 idag - och inte 08.00 som jag har trott. Skönt att inte
behöva kliva upp så jättetidigt.  :)

 

09.00 börjar alltså vår tvärgruppsredovisning. Min basgrupp har fått
temat "Samhällets verksamheter för funktionshindrade" och ska berätta
om funktionshindrade, daglig verksamhet och annat ur ett etnicitets-,
klass-, och generationsperspektiv. Vi är fem personer i gruppen men
nu ska vi vara tre respektive två. Så två stycken från gruppen ska
redovisa i ett annat klassrum, inför andra personer. Alla grupper blir
delade helt enkelt.

 

Jag är nervös även fast det gick hur bra som helst att redovisa
förra gången. Men nu ska vi prata cirka 10 minuter per person,
eftersom vi ska ha totalt 30 minuter. Vi får hoppas på det bästa
plus be till högre makter att tekniken inte strular. Vi ska nämligen
använda oss av powerpoint.  ;p Kommer bli en lång dag:
09.00 - 17.00. Men jag får tänka positivt - jag får helg efter
redovisningen.  ;)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: T

fin blogg :D



kramar :)

2010-11-03 @ 07:28:17
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: lucke

sv; okej, vad länge! Jag har också redovisning idag men bara två timmar :)

2010-11-03 @ 07:43:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0