Schema

 

Idag blir det en längre dag på universitetet, jag börjar 10.15 och slutar 15.00.
Det kommer inte bli någon intressant dag heller eftersom vi ska ha en
föreläsning om stigmatisering och den andra om medikalisering (tror jag
att det var). Inte spännande alls.. Men men. Jag får helg efter denna dag,
även fast jag ska till universitetet imorgon några timmar.  :)

 

När jag kommer hem under eftermiddagen blir det att äta middag
och sedan försöka plugga ett tag i alla fall. Vi får hoppas att det går
lika bra som igår, att någonting fastnar. Dock blir det inte många timmars
plugg idag för 20.00 ska jag se 112 - På liv och död. Men jag har ju
fem heldagar på mig att plugga inför tentan så jag kan unna mig lite
tv-tittande under kvällen.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0