Schema

 

Idag har jag en föreläsning under dagen/eftermiddagen. Det är sista delen
om kriminologi, hoppas det blir intressant. :) Det är synd att vi har så
lite missbruk och kriminologi på Socionomprogrammet. Föreläsaren sa
att det är typ bara dessa fyra timmars föreläsningar som vi har om
missbruk och kriminologi. Sedan ska vi ju ha en hemtenta på det
plus att vi har litteratur om missbruk och kriminologi. Men jag skulle
gärna ha fler föreläsningar om det, tycker sånt är jätteintressant.  :)

 

Jag ska befinna mig på universitetet framtill 15.00. När jag kommer
hem blir det middag och sedan blir det att julpynta. Jag ska försöka
läsa till tentan litegrann innan jag åker till universitetet, då behöver
jag inte läsa ikväll. Har som sagt andra planer för kvällen. :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: johanna

låter ju bra :) har ni haft många tentor ?

2010-11-26 @ 10:52:03
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0