Schema

 

Morgonen börjar med en teaterföreställning som heter "Ses i baren".
Det är någon föreställning om alkohol, förhoppningsvis är den bra.
Efter lunch har vi en föreläsning om biologiskt åldrande. Vet dock inte
varför vi har tre timmar om det.. Vi ska inte bli läkare eller något,
men men. Jag tycker att de hade kunnat ta in den informationen
i föreläsningen om äldre, då pratade vi om biologiskt åldrande.

 

Kommer hem vid 17-tiden i alla fall, då ska föreläsningen renskrivas
och middagen ska ätas. Sedan kanske det är dags att börja plugga
till tentan? Om två veckor är tentan, och det finns en hel del att läsa
inför den..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Uh, jag har tenta imorgon :/

2010-11-22 @ 08:59:01
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0