Plugga

Efter en timme framför datorn är det dags att ta fram böckerna och
börja tentaplugga. Lika jobbigt varje gång, haha. Om en vecka är
det tentadags så jag måste verkligen plugga de dagar som är kvar.
Jag har inte koll på någonting just nu - förutom anknytningsteorier
och försummelse (som inte ens hör till tentan). Varför ska det vara så?
Det jag tycker är intressant kommer inte på tentan, istället ska vi
plågas av stigmatisering, normalisering och allt vad det heter.
Varför kan de inte göra en tenta om missbruk och utsatthet, en om
stigmatisering och normalisering, och en om modernitet typ?
Då skulle man kunna välja vilken man vill göra, det vore kanon.  ;)



Nå ja, nu ska jag försöka läsa litegrann i alla fall. Sedan är
det dags att tvätta, plugga och besöka julskyltningen på några
timmar. Det blir en hektisk dag med andra ord.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra ♥

SV:

Okej, så ni ska inte vara hemma något under jul? :)



Hemma hos mamma sätter vi upp den 23e! :)



2010-11-28 @ 10:33:52
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0