Onsdag

Shit, det är redan onsdag. Dagarna springer verkligen iväg, helt sjukt.
Helgen lär också springa iväg, det gör den alltid när man har roligt.
Vet ni föresten att jag får helg redan idag efter klockan 17.00? ;)
Härligt är bara förnamnet kan jag säga. Det blir ett litet höstlov i alla fall,
under några dagar. Men först ska jag överleva tvärgruppsredovisningen.
Usch, jag är nervös.

Jag kommer alltså spendera hela dagen och eftermiddagen på
universitetet. Det kommer garanterat resultera i huvudvärk som förra
gången vi hade så lång skoldag. När jag kommer hem ska jag sleva
i mig middag, lär vara ashungrig eftersom det då är flera timmar sedan
lunchen intogs. Sedan funderar jag på att läsa en bok faktiskt.  :)
Men känns lite dumt att börja läsa, för jag kommer inte ha tid att läsa
under helgen, och på måndag börjar ett nytt moment - då måste jag läsa
studentlitteraturen. Ja, vilket I-landsproblem.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad händer idag :P

2010-11-03 @ 07:18:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: sara

mysigt med lite höstlov. :)

2010-11-03 @ 07:32:19
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0