Onsdag

Jag har börjat räkna timmar, för nu är det inte länge kvar till helgen.
Efter dagens föreläsning får jag helg - och det kommer verkligen
kännas som helg. Nästan ingenting att plugga, så det blir mycket
ledighet - skönt. Jag hade tänkt baka lussebullar men insåg rätt snabbt
att det inte går. Var ska de få plats i frysen? Där är så fullt så ingenting
får plats.  ;p



Nå ja, innan helgen börjar ska jag till universitetet - i världens snöstorm.
Det har börjat snöa under natten rejält, så nu är det en väldigt massa
vitt på marken. Bussarna är sena vilket betyder att jag antagligen måste
ta en tidigare buss för att vara säker på att hinna fram till klockan 09.15.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0