Mysdag


Söndagar är både en latisdag men samtidigt en effektivdag.
Idag har det varit en blandning, dagen började med mys -
frukost framför tv:n bestående av baguette och te. Sedan är
de obligatoriska söndagskläderna på, menar såklart mysdressen.
Till det mina snygga duntofflor - och voilá, söndagens outfit.  ;)



Under dagen har jag fått gjort en del i alla fall. Tvättat några
maskiner tvätt samt skrivit ned allt viktigt som jag läste igår.
Nu tar jag ledigt resten av dagen och fortsätter mysandet.
Ska snart se 112 - På liv och död, sedan får vi se vad som dyker
upp i tv-rutan. Jag är sugen att se One tree hill eller Gilmore girls,
så eventuellt blir det något sådant.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0