Måndag

Ny dag, ny vecka, och nytt moment. Nu har jag gått ½ termin på
Socionomprogrammet - och än så länge har det gått bra. Skönt.  :)
Det var jobbigt att kliva upp när klockan ringde 05.00, usch.
Som tur är så är det inte ofta vi börjar 08.00.. Jobbigt att det går
tight med bussar just vid 07-tiden, det gör att jag måste ta en tidigare
buss. Men men.. Jag får väl vila på bussen.



Det har i alla fall varit skönt med fyra lediga dagar, och dagarna
blev ännu bättre eftersom vi hade besök. Nu är det bara att hålla
ut fem-sex veckor till, sedan har jag jullov i två veckor.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0