Lördag

Oj, vilken dag det var igår. Jag vaknade redan vid 07.30, och hade
fullt upp på morgonen innan vi åkte in till stan. Uträttade ett ärende
innan vi började strosa runt i affärer. Hittade lite smått och gott -
både till hemmet och till mig själv.  :) Var även till Ersboda och
tittade på några affärer innan vi åkte mot Rundvik. Kom hem därifrån
vid 19-tiden, och då var vi helt slut. Kvällen bestod av Idol-tittande
och god middag, inte helt fel.  :)

Idag har vi en lugn hemmadag, skönt. Ska ut på promenad om
ett tag och visa hur området ser ut. Sedan åker vi in till Ersboda
för att besöka Coop och så får de en liten sightseeing. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0