Kulturmöten



Jag har spenderat drygt tre timmar av denna dag framför en bok som
ska läsas till tentan. Ungdom, kulturmöten och identitet var så
mycket bättre att läsa än Stigma som jag läste igår. Den här var rätt
lätt att förstå och det underlättar en hel del.  :) Nu har jag läst sånt
som jag tycker är viktigt, får väl se om jag måste läsa mer sen när
föreläsningarna har varit.

En inköpslista har jag också lyckats göra, så snart ska jag och älsklingen
iväg till Ica Maxi för att handla. När vi kommer hem är det middagsdags
och sedan blir det eventuellt att städa lägenheten. Fullt upp denna lördag
med andra ord. Men kvällen ska bli lugn - jag har planer på att ligga
i soffan och se på olika filmer. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0