Kontorist

Jag har varit till universitetet och kopierat det sista (förhoppningsvis)
inför nästa moment. Var även förbi till Haga för att hämta en sak
av Alexandra, och sedan åkte vi till Strömpilen.

Väl hemma igen har jag tränat på redovisningen samt duschat.
Så nu är jag ren och fräsch igen - härligt.  :) Hade nu tänkt ta
tag i schemat inför nästa moment. Måste skriva ned det i almanackorna
och min kalender. Så blir en liten kontorist för stunden, haha.
Sedan ska jag mysa framför tv:n innan det är dags att sova,
vill gärna vara pigg på morgondagens redovisning.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0