Julklappsjakt



Vid 14-tiden åkte jag och älsklingen in till stan i hopp om att hitta
några julklappar. Jag tänker inte avslöja var vi handlade, men jag
kan säga att vi hittade en massa julklappar. Dock är det typ hälften
kvar, men vi är på god väg i alla fall. Det är en väldigt massa att
köpa julklappar åt eftersom älsklingen har så stor släkt. ;p

Kvällen har varit lika mysig som varje fredag. Började med pizzabak
och sedan Idol-tittande. Nu ska jag sitta här en stund och vänta
tills 22.00, då börjar en svensk thriller på 5:an.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0