Idol

Jag och älsklingen har julpyntat färdigt för i år, och jag är riktigt nöjd.
Ljusstakar, adventsstjärnor och julgranen är framme. Det är riktigt mysigt
här hemma nu, hihi.  :) Att så lite saker kan göra så mycket.
Bilder kommer upp senare ikväll eller imorgon.



Nu är klockan över 20.00 vilket betyder Idol. Hoppas Jay går vidare
trots knark-historien. Jag tänker då rösta på honom, det är ett som
är säkert. Det är inte bara han som har knarkat, så jag ger honom
en till chans. Han har så grymt bra röst, enda personen som är
bra i Idol.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0