Huvudvärk

Dagens föreläsning var inte så jättebra som jag hade tänkt, men men..
Hade huvudvärk under dagen vilket inte gjorde det bättre pecis,
men det försvann under eftermiddagen som tur är.  :)

Jag har renskrivit föreläsningen här hemma, och sen har jag skrivit
ut några föreläsningar som ska vara under nästa vecka. Därefter har
jag läst ett kapitel ur en bok som vi ska ha till tentan.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och se 112 - På liv och död.
Mys i soffan med älsklingen med andra ord.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0