Hemma

Jag måste börja med att säga att det nya momentet, Individer och grupper
i utsatta livssituationer, verkar jätteintressant. Vi fick en introduktion idag
för att få reda på vad vi ska arbeta med under momentet, vad det ska
handla om och så vidare. Jag hoppas det blir ett bra moment, mina
förväntningar är höga i alla fall.  :) Vid 10-tiden började en föreläsning
om social kategorisering. Den var ganska bra faktiskt, tyckte det var
rätt intressant. Men jag längtar tills vi ska ha föreläsning om kriminologi,
missbruk och sånt - det är det som intresserar mig.



Kom hem till ett nytapetserat hem för drygt en timme sedan. Nu borrar
älsklingen upp en hylla i vardagsrummet, och snart ska jag hjälpa till.
Vi ska även sätta upp tavlor, men om det blir idag får vi se.. ;p Alla saker
ska in tillbaka till vardagsrummet i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: sara

lite sent svar: nej, provet var i torsdags men tack ändå! :)

2010-11-08 @ 14:03:16
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0