Helg

Redovisningen idag gick bra, vi blev godkända och läraren tyckte om
det.  :) Men vi var den näst sista gruppen att redovisa, så vi fick
redovisa först vid 15-tiden. Jobbigt. Slutade typ 16.15, nästan en
timme tidigare än vad som var schemalagt.

Nu är jag hemma och har fått mat i magen. Ska njuta av den här
lediga kvällen för nu har jag helg. Gud så härligt! :) Helg i fyra
dagar är inte fy skam.



Vet ni föresten en sak som gjorde min dag? Jag fick VG på första tentan!
Först fick jag 17,5 poäng (VG var 18), men idag berättade läraren att
vi får ett poäng för årtal-frågan eftersom det var strul med den. Alltså
har jag då 18,5 poäng på första tentan.  Hihi, det var en bra bonus. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0