Helg

Redan idag efter klockan 15.00 fick jag helg, grymt skönt.  Dock kommer
veckan bestå av tentaplugg - från morgon till kväll i princip. Fast jag
har inte riktigt helg ännu eftersom jag ska in till universitetet imorgon
för att träffa två vänner och plugga.



Men vi är lediga från föreläsningar, basgruppsarbeten och sånt.
Det är tomt på mitt schema (bortsett från tentapluggandet) fram till
måndag klockan 16.00 - då tentan ska skrivas. Vem vill skriva en
tenta mellan 16.00 - 22.00? Jag är riktigt orolig över den tiden med
tanke på att min koncentration försvinner vid 18-tiden och tröttheten
kommer på besök.  Jag får ta med massvis med energidrycker och
frukt helt enkelt..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0