Helg

Två timmars föreläsning om kriminologi är över, och nu har jag helg.
Härligt! Det kommer bli en mysig helg (i alla fall denna fredagskväll)
eftersom vi ska julpynta. Igår pyntade vi med ljusstakar och stjärnor,
och idag ska vi fixa med julgranen. Mysigt! :)



Men först ska middagen ner i magen och disken ska diskas.
Sedan ska det spelas julmusik, drickas glögg och julgranen
ska bli ompysslad. Behöver jag säga att jag ser framemot kvällen?
Jag älskar decembermånad på något sätt, den är så mysig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Maire

Ooooh visst är det härligt med julstämning. Hade tänkt själv ta in granen snart så man hinner njuta för hela slanten innan den ska ut igen. Bra och veta att jag är inte den enda som vill ha julen länge och granen i stugan. Trevlig helg!

2010-11-26 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0