Gårdagen

Det blev inget bloggande igår för det fanns verkligen ingen tid till det.
Så tänkte berätta lite om dagen igår för det var nämligen en toppendag.



Morgonen började med en missbruksföreläsning som jag trodde skulle
vara intressant. Men riktigt så var det inte, jag tyckte föreläsaren
pratade mest om statistik och sedan sa han att vi inte ska tro på de
siffrorna. Nå ja, vi hade tre timmars håltimme efteråt. Den tiden spenderades
inne på biblioteket. Jag, Kajsa och Jennifer sökte efter artiklar till våra
case som ska göras. Efter att ha läst abstractet och resultatet på några
artiklar hittade jag två stycken, så nu har jag artiklar till caset - bra.  :)
Gårdagens andra föreläsning handlade om normalitet och avvikelse,
den föreläsningen var sådär. Jag koncentrerade mig inte riktigt så..

När jag kom hem blev det renskrivning av föreläsningarna, och sedan
åkte vi iväg till Haga. Var även till Strömpilen och handlade lite smått
och gott inför morgondagens bakning.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0