Fredag

Jag som hade planer på att sova länge denna morgon, i alla fall till 09.00.
Men märkte ganska snabbt att de planerna skulle bli ändrade för vi
har en hel del framför oss denna dag. Så jag klev upp redan 07.30,
och vet ni vad? Jag är inte ens trött, haha.  :p



Ska äta frukost om ett tag och sedan ska vi in till stan. Ska göra ett
ärende innan vi börjar kika in på affärer, så hade tänkt vara kring 10-tiden
inne i stan. Ska bli roligt med en dag på stan, och det passar att springa
i affärer eftersom vädret inte är det bästa. Det snöar småflingor för fullt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0