Fredag



Ursäkta den dåliga bloggningen igår, det fanns ingen tid över. Hade först
på morgonen en föreläsning om kriminologi. I början var den väldigt
ointressant eftersom det bara var statistik, men efter pausen blev den
mycket bättre. Så tur att jag stannade kvar.  :) Jag och Kajsa var flitiga
och arbetade en stund efter att vi hade slutat. Nu är jag klar med
barn-caset, så jäkla skönt! De andra två får vänta till efter tentan..

Denna dag ska jag försöka hinna blogga ikapp det jag missade
igår. Sedan ska jag plugga lite till tentan och under dagen åka
in till universitetet för att ha sista föreläsningen i kriminologi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0