Föreläsning



Dagens föreläsning var helt klart mycket bättre än gårdagen. Jag gillar
när det är lätt att förstå. Idag tillexempel - kvinnan som föreläste
berättade mycket bättre vad globalisering är jämfört med mannen
i förra momentet. Bara en sån sak ger ett plus, hihi. Tyckte det
var tre snabba timmar i föreläsningssalen denna dag. Det är väl
alltid positivt?  :)

Nu är jag hemma och har precis fått i mig lite fika. Hade tänkt
ägna någon timme åt att renskriva dagens föreläsning samt
eventuellt börja läsa i någon bok. Jag har motivationen just nu
känner jag, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

en föreläsning kan vara skittråkig när man inte fattar ngt! då somnar man nästan!

2010-11-09 @ 13:30:12
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0